GAMMA Valentijnsactie

Visuele doorvertaling met liefde (groot) gemaakt door influencers

• Art direction
• Executie

GAMMA, de nummer één doe-het-zelfmarkt in Nederland en België, is onderdeel van Intergamma en introduceerde op 14 februari 2018 de Valentijnscampagne ‘Maak het met heel je hart’, een idee van Joe Public. GAMMA produceerde hiervoor speciale Valentijnsspijkers met een hartvormige kop, die vanaf een week voor Valentijnsdag verkrijgbaar waren in hun winkels.

de vraag


Wij werden door GAMMA benaderd om een visuele doorvertaling te maken van dit idee en deze campagne onder de aandacht te brengen bij het Nederlandse publiek. Doel was vooral millennials (weer) aan het klussen te krijgen en daarbij de marktleiderspositie van GAMMA te versterken. Hierop hebben wij 4 key visuals gecreëerd, die zijn gebruikt voor PR (persbericht, online en print), de eigen kanalen van GAMMA en instore POS materiaal.

PR uitrol + inzet influencers


Met een PR professional uit ons netwerk hebben wij tevens het PR stuk uitgerold. Er zijn persberichten geschreven en uitgestuurd naar een geselecteerd netwerk van zowel print en online media. Via influencers als Milan Carvalho, Kim Kotter, Danny Roumimper en Anne de Buck van Yourlittleblackbook is er online reuring gecreëerd. Om de on- en offline wereld bij elkaar te brengen hebben we een speciale toolkit ontwikkeld die naar diverse influencers is verzonden.

De gehele PR campagne heeft publicaties opgeleverd op o.a. LINDA.nieuws, Margriet en &C, met een ROI van 1 op 8.


Share this project

ONZE KLANTEN


COOKIES
Onze website maakt gebruik van cookies om het gebruik en functionaliteit te waarborgen van deze website.