Karvan Cévitam

Explosie van roze en geel in Instagrammable pop-up aan de Prinsengracht

• Ruimtelijk ontwerp
• Art direction
• Executie

Karvan Cévitam is onderdeel van Kraft Heinz Company en marktleider onder de siropen in Nederland. In 2018 bestond het merk 70 jaar. Dit jubileum was aanleiding voor een grootse activatie.

de vraag


Karvan Cévitam vroeg ons een pop-up activatie te ontwerpen met stopping power, waar bezoekers worden geïnspireerd op de mogelijkheden je eigen siroop naar jouw smaak te maken, en het te triggeren zoveel mogelijk Instagram foto’s te maken.

onze doorvertaling


Wij ontwierpen een limonade cocktailbar, gebaseerd op de meest voorkomende smaakvoorkeuren van mensen; geel fruit of rood fruit. Bij binnenkomst werden bezoekers gevraagd welke smaak hun favoriet is en vervolgens werden ze doorverwezen naar de geheel gele Sunny Side bar op de begane grond, of de geheel roze Pink Paradise bar op de eerste verdieping.

Fotomomenten bestonden uit een confetti douche, roze ballenbak, een ananaswand en verschillende oppervlakten en achtergronden zodat bezoekers meerdere opties en keuzes hadden om een eigen originele foto te maken.

Naast het ontwerp van de pop-up verzorgden wij de designs van de uitnodigingen, reclame abri’s en plakzuil en de social content gedurende de week van de pop-up.


Share this project

ONZE KLANTEN


COOKIES
Onze website maakt gebruik van cookies om het gebruik en functionaliteit te waarborgen van deze website.