Koninklijke De Ruijter

Ongoing online zichtbaarheid voor Nederlands’ bekendste broodversierder

• Strategie
• Art direction
• Executie

Koninklijke De Ruijter, onderdeel van Kraft Heinz Company, is producent van typisch Nederlands broodbeleg zoals halgelslag, vlokken, vruchtenhagel en muisjes.

de vraag


Vanuit de vraag ‘Hoe kunnen we het komende jaar ongoing zichtbaar zijn op social media met De Ruijter?’ hebben wij een concept ontwikkeld dat als visuele paraplu dient om alle doorvertalingen onder te hangen en zo op elkaar aan te laten sluiten.

onze doorvertaling


Aangezien Koninklijke De Ruijter met diverse preferred suppliers werkt, hebben we visuele richtlijnen opgesteld. Met dit document kunnen andere leveranciers en derden (denk media of socialbureaus, fotografen en stylisten) op dezelfde manier worden gebrieft.

Een directe doorvertaling van dit visuele concept is de social content, in de vorm van statisch en stop motion beeld, dat wij inclusief copy en relevante hashtags hebben aangeleverd. Op die manier kan de social post kant-en-klaar door het mediabureau ingepland worden op Facebook en Instagram. Ondersteunend aan de beelden zijn ook recepten uitgewerkt, zodat community management direct inhoudelijk antwoord kan geven op vragen vanuit de doelgroep.


Share this project

ONZE KLANTEN