Mona Intense Vla Foodtruck

Premium lancering in ongedwongen setting van foodfestival

• Ruimtelijk ontwerp
• Executie

Wij werken al een aantal jaar met veel plezier voor Mona, de vrolijke Nederlandse toetjesmaker. Mona is een merk van zuivelcoöperatie FrieslandCampina en is het grootste toetjesmerk van Nederland, gericht op puddingen, vlatoetjes, vruchtenyoghurts, kwark en mousses.

de vraag


In 2016 kwam Mona Intense Vla uit. Een nieuw product met een nieuwe doelgroep; namelijk jonge, kleinere huishoudens. Door de nieuwe doelgroep ook een nieuwe verpakking, met een hele andere uitstraling en een andere plek voor lancering dan de supermarkt. Namelijk op foodfestivals met een custom made foodtruck.

onze doorvertaling


Het concept ‘Premium Heritage’ bracht de nieuwe premium vla van het authentiek Hollandse merk samen met de ongedwongen sfeer van foodfestivals. Door met toegankelijke Heritage materialen te werken, zoals hout, en deze een premium twist te geven, denk aan de afwerking en een visgraatmotief, wordt zowel de referentie naar premium gemaakt als de blend-in bij het festival.

de details


Naast materiaalgebruik is deze twist ook in routing doorgevoerd door bijvoorbeeld de balie dichterbij de gasten te brengen en deze ongedwongen maar wel luxe af te werken met zwart en gouden details wat juist meer premium is. Deze combinatie is in alle elementen en tot in de perfect serve van het uiteindelijke toetje zichtbaar gemaakt.

De Mona Intense Vla foodtruck is gedurende de zomer van 2016 op alle locaties van Foodfestival TREK aanwezig geweest en is ingezet op het Allerhande Kerstfestival 2016. Het ontwerp is gepubliceerd in de BNI Special 2017.


Share this project

ONZE KLANTEN


COOKIES
Onze website maakt gebruik van cookies om het gebruik en functionaliteit te waarborgen van deze website.