Mona online content

Vertrouwd toetjesmerk dichterbij haar trouwe fans

• Executie

Mona is een merk van zuivelcoöperatie FrieslandCampina en is het grootste toetjesmerk van Nederland, gericht op puddingen, vlatoetjes, vruchtenyoghurts, kwark en mousses.

de vraag


Mona wilde graag via hun website meer in contact komen met hun trouwe achterban om hen dagelijks te kunnen inspireren met Mona producten. Als antwoord hierop hebben wij van de branded website een blog gemaakt.

onze doorvertaling


In samenwerking met foodbloggers uit ons netwerk hebben wij hen tevens voorzien van ongoing content. Speciaal voor Mona ontwikkelden deze bloggers toetjesrecepten die niet allen op de website, maar ook op de social kanalen van Mona worden gedeeld. Hierdoor wordt er vanuit social meer publiek naar Mona.nl getrokken.

merk van het jaar


Om de wereld van Mona nog beter zichtbaar te maken en nog dichterbij te komen, hebben wij aan diverse mom influencers gevraagd om hun favoriete Mona moment te delen. Dit leverde unieke content op voor Mona. Deze momenten hebben wij verzameld onder ‘Het Mona moment van’. Mona heeft dat jaar de prijs opgehaald voor digital merk van het jaar.


Share this project

ONZE KLANTEN


COOKIES
Onze website maakt gebruik van cookies om het gebruik en functionaliteit te waarborgen van deze website.