Zwitsal

Warm concept met herkenbare content voor moeders

• Strategie
• Art direction
• Executie

Zwitsal is Nederlands grootste merk in babyverzorging en onderdeel van Unilever.

de vraag


Toen wij bij Zwitsal om tafel kwamen, was de uitdaging simpel het merk toegankelijk en herkenbaar te maken voor nieuwe moeders. De oplossing vanuit ons is het concept ‘Thuis’ geworden, dat de intieme en échte momenten (good or bad) met jou en jouw kindje vangt. Dit betekent dat bijvoorbeeld fotografie nooit in een studio plaatsvindt, maar altijd in een écht huis met échte gezinnen.

onze doorvertaling


Als bewaker van het concept over de visuele identiteit van het merk, hebben wij de visuele richtlijnen opgesteld, die dienen als leidraad voor leveranciers en derden (denk hierbij aan media- of socialbureaus, fotografen en stylisten).

Binnen deze samenwerking heeft vanDAMM voor Zwitsal de onderstaande uitingen geproduceerd:

  • Product- & sfeerbeeld en copy voor website en social media kanalen Zwitsal NL

  • Product- en sfeerbeeld voor website en social media kanalen Zwitsal Italië (Proderm), Griekenland (Fissan) en België (Zwitsal)

  • Campagne-, product- en sfeerbeeld Zwitsal Luiers

  • Campagnebeeld Zwitsal Conditioner (i.s.m. Isobar)

  • Webdesign Zwitsal.nl

  • Zwitsal How-to video’s (i.s.m. JWT)



Share this project

ONZE KLANTEN


COOKIES
Onze website maakt gebruik van cookies om het gebruik en functionaliteit te waarborgen van deze website.